eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo co się zmienia marki?Re: Po co się zmienia marki?
  • Data: 2010-03-08 09:54:42
    Temat: Re: Po co się zmienia marki?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Czy jest jakiś prawny powód albo prawny zysk takich ruchów?

    Markę można zmieniać ze względu np. na potencjalne naruszenia czyichś praw,
    ujednolicenie marek na wielu terytoriach, zapobieganie kanibalizmowi
    wzajemnemu marek jednego przedsiębiorstwa etc. Najczęściej jednak powód nie
    jest prawny, a marketingowy. Marka jak i produkt ma swój cykl życia, w
    pewnym momencie promocja nowej marki może być zyskowniejsza niż eksploatacja
    starej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1