    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plyta cd
    Date: Thu, 7 Dec 2023 18:46:59 +0100
    <wn4759s6n9w3.11s6h6zvs9f3z$.dlg@40tude.net>
    <uks67c$k6p$1$nadir@news.chmurka.net> <uksauc$18dir$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <uksp3l$1ag9g$2@dont-email.me>
    <8...@4...net>
    <uksv9t$1bham$1@dont-email.me>
    <1lam23pdk59ce$.doqp5lc0souy.dlg@40tude.net>

    W dniu 07.12.2023 o 18:32, J.F pisze:

    > Ale czy muszę ja?
    > Nie wystarczy, że oni potrafią?

    Ja wiem, że oni potrafią, ale to nie oni napisali, że to nie problem,
    lecz ty:
    "Nie ma problemu wygenerować nowe pliki o takiej samej sumie MD5 jak
    stare. I nawet treść może być zbliżona."

    NASA potrafi wysłać helikopter na Marsa... też uważasz, że to nie problem?
    Łapiesz już, że nawet jeżeli się coś da zrobić (przecież nie
    twierdziłem, że się nie da), to nie oznacza, że to nie jest problem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr