  • Data: 2023-12-08 01:26:42
    Temat: Re: Plyta cd
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-07, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo to kiedys był standard.

    Nadal jest. Ale WEP tez kiedyś był standardem i nadal jest.

    > A jak masz stary, ale dobry program do generowania tych sum ...

    No mam md5sum, tyle że to, że mam i jest dobry nie oznacza, że
    powinienem go zawsze uzyć.

    >>> https://www.computerworld.pl/news/Algorytm-SHA-1-pra
    ktycznie-zlamany,407487.html
    >>> https://bulldogjob.pl/readme/wieloletni-standard-has
    howania-sha-1-zostal-zlamany

    > No i wprowadził. MD5. 30 lat temu.

    Może obecnie trzeba coś skuteczniejszego. A może nie trzeba.

    --
    Marcin