eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie] › Re: Plus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie]
  • Data: 2004-05-24 17:06:36
    Temat: Re: Plus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie]
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Sprzedali mi na poczatku lutego zepsuty telefon. Nie chca go
    > wymienic na nowy, co jest niezgodne z art.8.1. ustawy z 27 lipca
    > 2002 (Dz.U. Nr 141, poz. 1176)
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm


    W tej ustawie jest również art. 13.1:
    Art. 13. 1. Udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty przez
    oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie,
    odnoszących się do towaru konsumpcyjnego; określa ono obowiązki gwaranta i
    uprawnienia kupującego w przypadku, gdy właściwość sprzedanego towaru nie
    odpowiada właściwości wskazanej w tym oświadczeniu. Nie uważa się za gwarancję
    oświadczenia, które nie kształtuje obowiązków gwaranta.


    Tak więc w przypadku otrzymania gwarancji to ona decyduje o postępowaniu
    reklamacyjnym, a nie art. 8.1. Dlatego powinieneś najpierw najnormalniej w
    świecie oddać telefon do naprawy, zgodnie z warunkami tejże gwarancji.

    Ponadto żadne wady w telefonie nie uprawniają Cię do zerwania umowy
    abonamentowej. PLus GSM zobowiązał się do dostarczania usług
    TELEKOMUNIKACYJNYCH, telefon "dostałeś" niejako odrębnie, spółka Polkomtel S.A.
    nie odpowiada za niego - tym zajmuje się podmiot, który udziela gwarancji na
    ten telefon.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1