  • Data: 2007-12-17 19:24:20
    Temat: Re: Plomba na komputerze
    Od: Buster <b...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andy pisze:
    > Zaplombowany to on sobie moze byc, ale ta plomba na pewno nie moze byc
    > warunkiem gwarancji. Komputer stacjonarny z zasady jest urzadzeniem, ktore
    > mozna sobie dowolnie rozszerzac i taka plomba ogranicza uzytkowanie
    > komputera przez Ciebie. Chyba, ze podpisujesz odpowiednia umowe, gdzie firma
    > zastrzega sobie, ze wszelkie rozszerzenia komputera wykonuje tylko i
    > wylacznie ona. Bardzo czesto sa plombowane komputery w przypadku tak zwanej
    > gwarancji zawartosci. Plomba taka zabezpiecza producenta przed cwaniaczkami,
> [...]

    Pytanie o "co można zrobić" było w kontekście pytania o dyrektywę
    zabraniającą, czyli, jeśli taka dyrektywa jest, znaczy to jest jakieś
    prawo, a zatem umieszczając taką plombę firma złamało prawo, więc
    powinna ponieść jakieś konsekwencje. Ponawiam więc pytanie o dyrektywę UE?

    --
    Pozdrowienia
    Radek "Buster" Dobrowolski