  • Data: 2009-02-21 15:05:25
    Temat: Re: Płatność za mieszkanie???
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gnnv0l$2nk$1@inews.gazeta.pl...
    > p47 wrote:
    >
    > [ciach]
    >
    > przyjmij do wiadomości, że mieszkania i umowy notarialne chodzą inną drogą
    > niż dropsy w sklepie i zakończ akademicką dyskusję.

    > Po prostu tak jest i koniec i wymyślanie na siłe jakiś przykładów niczego
    > tu nie zmieni.
    >
    > Koniec.

    Przyjmij do wiadomości, ze kupno dropsów i mieszkania sa w istocie rzeczy
    taką samą transakcją kupna- sprzedazy i róznia się tym, ze w przypadku tej
    ostatniej prawodawca postawił wymogi odnośnie koniecznej formy jej zawarcia
    i rejestracji.
    Ale na upartego mozesz kupic dropsy tez na podstawie umowy kupna-sprzedazy
    potwierdzonej przez notariusza;-))

    Przykład dropsów jest dlatego wygodny, bo:
    1. mozna skoncentrowac się na istocie , tj przejściu własności przedmiotu
    transakcji
    2. forma tej transakcji jest wszystkim znana i formalności z nią związane
    nie zakłócają jej obrazu, wiec ewentualne błędy rozumowania są łatwe do
    wychwycenia. Zapewne dlatego własnie Gotfrydowi trudno odpowiedziec na moje
    ostatne pytanie;-))

    A poza tym kup sobie psa,- będziesz mógł wydawac polecenia i może...może
    nawet czasem będzie się ciebie słuchac;-))

    p47