  • Data: 2010-07-26 09:36:59
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjaśnione wyżej.
    > Jeśli towar w ofercie kosztuje 100 zł, to kosztuje 100 zł, a nie na zasadzie
    > "płacisz gotówką płacisz 100 zł, a płacąc kartą płacisz 105 zł".
    > W drugą stronę jak najbardziej - można udzielić rabatu dla kogoś, kto
    > zdeklaruje się zapłacić gotówką i wówczas towar można sprzedać mu za 95 zł.

    Nie, nie przeczytałeś dokładnie, co napisałem na samym początku. Pisałem o
    opłacie za "obsługę płatności kartą płatniczą" A ta nie jest zwiekszeniem ceny
    towaru! To jest dodatkowa usługa. I tak jak nie ma zakazu dawania rabatów, tak
    samo nie ma zakazu pobierania opłat za dodatkowe usługi. Mozesz też policzyć np.
    za zapakowanie towaru.