eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPismo o rozwiazanie umowy w kablowce. › Re: Pismo o rozwiazanie umowy w kablowce.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pismo o rozwiazanie umowy w kablowce.
    Date: Mon, 12 Jul 2010 14:46:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <i1f2r2$93o$1@news.onet.pl>
    References: <op.vfp9k50uaeujex@zmylna> <4c3b00f4$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <op.vfqbzqbaaeujex@zmylna> <i1f0s5$2j5$1@news.onet.pl>
    <op.vfqc97ssaeujex@zmylna>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs13821.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1278938786 9336 87.96.53.253 (12 Jul 2010 12:46:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jul 2010 12:46:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <op.vfqc97ssaeujex@zmylna>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100711-1, 2010-07-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:645674
    [ ukryj nagłówki ]

    Zmylna pisze:
    >> A jakie było żądanie Twojej reklamacji? Bo wiesz, że wypowiedzenie
    >> umowy, to nie reklamacja, a tylko reklamacja ma rygor 30-dniowego
    >> uznania? Pomijając już fakt, czy internet łapie się na rozporządzenie
    >> dotyczące warunków, jakie powinna spełniać reklamacja powszechnej
    >> usługi telekomunikacyjnej.
    >
    > Wiec tak.
    > Problem z internetem ciagnal sie juz kilka miesiecy. W weekendy z 24mb
    > robilo sie 2 i straty pakietow dochodzily do 50%.
    > Na pierwsza moja reklamacje odpowiedziano mi, ze instalacja zostala
    > sprawdzona i nic nie wskazuje na to zeby bylo cos nie tak.
    > Po jakims czasie problem zaczal pojawiac sie kilka razy w tygodniu a jak
    > ktoregos razu nie mialem internetu przez pol dnia to wyslalem kolejne
    > pismo z prosba o rozwiazanie umowy gdyz w/g mnie towar, ktory
    > zaoferowali nie jest zgodny z oferta. Napisalem, ze nie jestem
    > zadowolony z ich uslug i wnosze o przedterminowe rozwiazanie umowy bez
    > naliczania odsetek karnych. Ja wiem, ze w umowie jest zapis do 24mb i
    > jakby to byly "spadki" do 15-20 to jakos mysle bym to zdzierzyl. Ale jak
    > juz standardem sie zrobilo 2mb w weekend to stwierdzilem, ze napisze co
    > o tym mysle. Zawsze warto sprobowac :)


    1. Wypowiedzenie umowy nie jest reklamacją, więc operator nie musi na
    nie odpowiadać

    2. Skoro umowę wypowiedziałeś, to wylicz sobie do kiedy umowa trwa
    (okresy wypowiedzenia zgodnie z regulaminem od dnia dostarczenia
    wypowiedzenia), i od tego czasu nie płać i nie korzystaj z internetu.

    3. Nie powinieneś jednak składać wypowiedzenia, a reklamować usługę i za
    czas jej niepoprawnego działania żądać zwrotu opłaty abonamentowej.
    Teraz od Ciebie będą żądać opłaty za zerwanie umowy, czy wykażesz przed
    sądem, że nie należy się ona?

    4. A przede wszystkim zrób coś z burdelem w Twoich postach, na pewno w
    umowie nie ma nic o "odsetkach karnych", na pewno nie możesz reklamować
    "towar był niezgodny z umową", bo niezgodność z umową dotyczy produktów,
    a nie usług
    itd.


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1