  • Data: 2004-11-15 00:48:26
    Temat: Re: Pismo i spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:5e1e.00000da6.41971b9f@newsgate.onet.pl,
    Andrzej <l...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam!
    > Mam pytanie dotyczace tego, iz moja spoldzielnia mieszkaniowa wymaga
    > wszystkich zapytan kierowanych do niej oraz zgloszen usterek na
    > pismie. Niestety mimo iz wykonuje czesc z nich (np. usuwa usterki)
    > nie odpowiada na pismo ani w formie pisemnej ani ustnej. Czy jest
    > jakis przepis prawny lub klauzula ktora by "zmuszala" spoldzielnie do
    > odpowiedzi pismem na pismo w jakims terminie?
    > Pozdrawiam

    Nie. Podobnie jak nie jesteś w stanie zmusic zakłądu pracy do odpowiedzi na
    pismo. Koleżanka czekała około półtora roku. Sprawdzała w przepisach.
    Ustawowe terminy mają tylko podmioty podlegające pod kpa.
    Tak samo jak nie możesz mnie zmusić do odpowiedzi na pismo, które do mnie
    napiszesz. Czasem to jest uciążłiwe, ale tak niestety (?) jest.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Miłość bez zazdrości, to jak Polak bez wąsa
    /K. Wojcik/