    From: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Piractwo?
    Date: 10 Jul 2003 12:43:03 GMT
    Sender: d...@p...onet.pl@z-tpg.tpg.pl

    Recently Wojciech Szweicer wrote:
    > do tego kogoś i u niego też coś znaleźli... Pytałem serio: czy muszę
    > udowadniać, że rzeczywiście miałem tę płytę ale wpadła mi do wanny i ją
    > wyrzuciłem?
    [...]
    > Nie, nie: weź pod uwagę tylko to, co napisałem wcześniej. Nie mam
    > żadnych płytek, wszystko tylko zainstalowane na komputerze, w dodatku
    > tylko programy nie wymagające rejestracji.

    Widzę, że nie zozumiałeś przesłania dowcipu ;-) Zależy od skali problemu.
    Czyli inna jest sytacja jeśli brakuje Ci kilku "dowodów legalności", które
    faktycznie mogły się zgubić itp, a inna gdy jest tego więcej.
    Gdyby było tak jak sugerujesz, nikomu nie możnaby udowodnić piractwa.
    Poszukaj sobie np na stronach Microsoftu co może być dowodem legalności.
    Z tego co pamiętam to np faktura, naklejka, płytka z hologramem, licencja
    z hologramem. Jeżeli niczego nie masz to już trochę trudniej się wytłumaczyć.

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool