eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie... › Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
  • Data: 2007-01-16 10:35:23
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie - tak sobie czytam watki na grupie...
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 18:14:10 +0100, Jasko Bartnik napisał(a):

    > To po co robic ekspertyze skoro jeszcze prosciej bedzie zapytac
    > uzytkownika czy ma jakies piraty? Jak odpowie ze nie to zostawic go w
    > spokoju. Po to wlasnie oryginalny nosnik jest potrzebny, zeby odzyskac to
    > co ktos chcial ukryc ciut lepiej niz Jakubowska. A ta teoria z
    > nadpisywaniem to bardzo ciekawa. Skad przypuszczenie, ze akurat to
    > zostanie nadpisane?

    Jeżeli robisz kopię dysku 120G to kopiujesz 120G danych - choć by to były
    puste sektory z końca dysku. I tylko te 120G danych może być analizowane.
    BTW - szukanie danych skasowanych jest bez sensu bo jak udowodnisz
    że ktoś to "ukrywał", a nie na przykład zostało po porzednim właścicielu
    dysku (nowy zrobił tylko szybki format, albo i nawet to nie) lub ktoś
    kiedyś miał jakiegoś triala ale go skasował?
    Jak pójdę do sklepu i wezmę coś z półki, obejdę ją a potem to odłożę
    spowrotem, to też uważasz że jestem złodziejem, bo miałem to w ręku i są
    na tym moje odciski palców?
    Chyba oglądałeś ostatnio za dużo TV, bo coś kojarzę że ta Jakubowska
    to z jakiejś afery... Wyluzuj - myślisz że Policja chce sobie robić
    kłopot? Zgarniają tych "oczywistych piratów" żeby sobie statystyki
    poprawić, a na zgarniętych komputerach puścić Seti@home (czy jak mu
    tam).

    Pozdrawiam,
    Henry