  • Data: 2005-01-29 16:30:37
    Temat: Re: Pilnie poszukuje wzoru wniosku o wpis hipoteki
    Od: domino<e...@b...com.> szukaj wiadomości tego autora

    > no dziękuje bardzo za treść tego wniosku, tylko jest jedno ale:
    > to ma być wniosek do hipoteki przymusowej KAUCYJNEJ. A różnic jest chyba tak
    > że w kaucyjnej nie podaje się żądanej kwoty . Tak coś dziś czytałem na necie.
    > Więc jest mały roblem co mam wpisac jeśli chodzi o kwote. Dodam tylko że
    > domagam się kwoty 35 tys. zł.+ odsetki i mam wyrok sądu.
    >
    > --

    Przy hipotece kaucyjnej musi być podana najwyższa suma zabezpieczenia, a gdy
    będzie znana definitywna wysokość wierzytelności, hipoteka kaucyjna może zostać
    zamieniona na hipotekę umowną i podana suma zabezpieczenia będzie mogła być
    obniżona (nigdy nie będzie mogła być podwyższona!). To czy przysługuje Ci
    hipoteka zwykła czy kaucyjna nie ma wpływu na Twoje uprawnienia jako wierzyciela.
    powodzenia
    domino

    -> http://usenet.pomocprawna.info