    From: "Dariusz Gasior" <d...@p...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pijany rower
    Date: Sat, 19 Aug 2006 00:24:02 +0200

    news:3363.0000001f.44e55f9f@newsgate.onet.pl...

    > Czyli wniosek z tego taki, że jak postanowiłeś po paru piwach jechać do
    > domu
    > rowerem to lepiej porzucić ten pomysł i od razu jechcć autem.
    > Skoro sankcje takie same więc rachunek prosty.

    Swoja droga ciekawe czy w swietle watku ponizej (konfiskata auta),
    szczegolnie fragmentu dotyczacego zabierania (zatrzymywania na poczet kary)
    samochodu prywatnego w zamian za samochod sluzbowy ktory sie prowadzilo, czy
    jak prowadze po pijanemu rower to moga mi zabrac auto?

    Pozdrawiam
    Dariusz Gasior