  • Data: 2019-04-26 09:40:29
    Temat: Re: Piesza . to nie jest pieszy.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, April 26, 2019 at 9:18:59 AM UTC+2, p...@g...com wrote:

    > nie, sila wspomagania jest regulowana i e-bike wyprzedzaja mnie pod gorke i na
    rownej drodze jedynie na zjazdach nie maja przewagi ...

    > https://www.bosch-ebike.com/de/service/reichweiten-a
    ssistent/

    > max wspomaganie, caly czas pod gorke, max speed i juz tylko 30 km/h zamiast 150

    To juz penie zalezy jak szybko jezdzisz ;)
    Ja u nas zauwazam wyprzedzajace mnie e-biki praktycznie przy podjazdach, gdzie jede
    8-15 km/h
    Na plaskim to juz tylko "wynalazki", ktore rowerami w sensie PoRD nie sa (np. jedzie
    ponad 30km/h bez zadnego pedalowania)

    Wlasnie sprawdzilem z ciekawosci swoje tracki na Stravie i wychodzi, ze jak spokojnie
    jade do pracy (zeby sie nie spocic), to ostatni wgrany dystans ~6km, srednia predk
    25km/h max 34.9km/h, wiec w sumie nic dziwnego - jesli rower ma przy 25 nie miec juz
    wspomagania, to jadac rowno ze mna praktycznie nigdy by mu sie nie wlaczylo => raczek
    jedzie sie tym ciezej (wieksze opory napedu i masa roweru)) niz moim zwyklym HT na
    kolkach 29"