  • Data: 2019-05-10 12:10:35
    Temat: Re: Piesza ukarana mandatem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Tuesday, April 23, 2019 at 9:05:13 AM UTC+2, WS wrote:
    > Na chwile obecna da sie (raczej) kupic hulajnogi elektrycznej (i
    > podobnych wynalazkow) z homologacja motoroweru (ani zadna inna),
    > zeby ja zarejestrowac i legalnie jezdzic jako motorowerem po jezdni.

    >krakowscy radni juz maja "genialnego pomysla", czyli jak zwykle:
    >ZAKAZAC

    No coz, we Wroclawiu jest zakaz jazdy rowerami po Rynku.
    Rynek duzy, podobnie jak krakowski ... wladza twierdzi jednak, ze
    rower stanowi zagrozenie dla pieszych.

    Co ciekawe - na tymze Rynku jest stanowisko-wypozyczalnia rowerow
    miejskich.
    Przy granicy ... ale czy wszystkim bedzie sie chcialo ?

    A jak chce w w kierunku przez Rynek jechac ?

    J.