  • Data: 2019-05-10 11:56:52
    Temat: Re: Piesza ukarana mandatem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cd43902$0$540$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 09.05.2019 o 11:46, WS pisze:

    >Ciekawe, jak to prawnie chcą zrobić. Bo jedyny sensowny pomysł, to
    >zrobić strefę zakazu, ale jakim znakiem?

    Albo oglosic, ze w Krakowie e-hulajnoge traktuje sie jak motorower.

    Co zreszta wydaje mi sie calkiem prawidlowe ... ale jak sie
    zabezpieczyc prawnie ?

    O ustalenie wykladni do sadu sie raczej zwrocic nie mozna,
    ale moze mozna do Instytuty Ekspertyz Sadowych ?

    No chyba ze ... Straz zgarnie jedna e-hulajnoge, i odmowi wydania
    wlascicielowi,
    bo:
    - brak rejestracji,
    - brak OC,
    - brak dowodu wlasnosci,
    - oplacenie mandatu za parkowanie,

    sady to przemiela i sie wyjasni czy to jest motorower, czy nie :-)

    Bo do TK czy NSA to tez sie chyba zwrocic nie mozna ?

    J.