    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieski
    Date: Wed, 16 Mar 2005 15:07:49 +0100

    romek napisał(a):

    > O słodka obłudo - może inne psy są złe, mój nie! No i leczyć przechodniów u
    > psychologa!

    wszystkich nie, ale niektorych napewno, czlowiek panicznie bojacy sie
    psow, potrafi wywolac "agresje" nawet u bernardyna :)

    mieszkalem kiedys na klatce z taka rodzinka gdzie i ocjciec i syn mieli
    fobie na punkcie psow, przy czym ojciciec jakos nad soba panowal a syn
    nie, do tego stopnia, ze uciekal na "drabinki, zabawki podworkowe" jak
    widzial jamnika albo yorka 20 metrow dalej

    powyzsze, oczywiscie nie zmienia faktu ze wlasciciele powinni panowac
    nad swoimi zwierzetami i sa za nie odpowiedzialni