  • Data: 2011-04-28 11:38:04
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2011 11:28, szerszen pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ipbaac$llo$...@n...onet.pl...
    > no więc przyjmij, że światła maja wyższy priorytet

    No mają. Dyskusja nie jest o tym, czy mają czy nie, ale czy wyłączają
    działanie znaków o niższym priorytecie czy nie wyłączają.

    > super, tylko że nie zawsze możesz się stosować do wszystkiego na raz,
    > dlatego stworzono artykuł 5 i jasno określono do czego się należy
    > stosować, jeśli jest kilka wytycznych na raz

    Masz inny art. 5 niż ja jak widać, bo w moim określono jedynie priorytety.

    > tak samo jak policjant ma pierwszeństwo w wydawaniu dyspozycji, to się
    > nazywa analogia

    No. I dlatego w zakresie sprzecznym będę słuchał tego, o wyższym
    priorytecie. Napisałem przykład z kierownikiem.

    > to samo, jest policjant, zapominasz o światłach i znakach, są światła,
    > zapominasz o znakach dotyczących pierwszeństwa, proste i nieskomplikowane

    Owszem, ale nie wynikające z przepisów. Z przepisów wynika, że
    polecenia zastępcy kierownika, o ile nie są sprzeczne z poleceniami
    Dyrektora, należy również wykonywać.

    > no i tego sie trzymaj

    A dasz gwarancję, że inni też będą? Że Twój autorytet będzie większy niż
    zapis bubla prawnego?

    > bo zapisów prawnych nie czyta się jak książki kucharskiej czy adama
    > słodowego, trzeba trochę pomyśleć i zastanowić się, również nad tym,
    > czego nie napisali, albo czemu to napisali

    nie pomyliłeś pl.soc.prawo z pl.cośtam.religia?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek