  • Data: 2011-04-30 10:21:23
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:ipg6i5$2ar$1@news.onet.pl>:

    > Ano. Więc nie dotyczy kierowców.

    Czyli nie masz żadnego argumentu.

    > A ty wyciągasz inny?

    Że "łącznie" <> "wyłącznie" oraz "Zastosowanie sygnału kierunkowego dla
    pojazdów skręcających w lewo jest obowiązkowe [...]"

    No masz nic nie piszą że stosowanie A-7 jest *obowiązkowe* gdy jest znak
    C-12, ani nie piszą, że znak C-12 stosuje się *wyłącznie* ze znakiem A-7

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]