  • Data: 2011-04-28 08:59:56
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2011 10:49, szerszen pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ipb90f$gjp$...@n...onet.pl...
    > no ale to twoje zdanie ;)

    Podobnie jak twoje przeciwne.

    > aha, czyli stosujesz to co ci wygodnie ;)

    Nie, to co ma wyższy priorytet.

    > a chwilę wcześniej pisałeś, że będziesz się stosował do jego poleceń, o
    > ile te polecenia nie będą sprzeczne z innymi rzeczami

    Nie pisałem. Pisałem, że będę się stosował do poleceń INNYCH rzeczy, o
    ile nie będą sprzeczne z poleceniami policjanta. Przykład podałem niżej.

    > więc może się zdecyduj, do czego się będziesz stosował i dlaczego

    Do poleceń wydawanych mi przez policjanta, w drugiej kolejności przez
    światła, w trzeciej kolejności przez znaki, w czwartej kolejności przez
    przepisy PoRD, w piątej kolejności przez Tradycję i Powszechne Zasady
    Społeczne czy jak to nazwać :D

    > ale wyraźnie napisano że masz się stosować właśnie do sygnalizatora, a
    > nie do znaków regulujących pierwszeństwo,

    Nie. Napisano, że sygnalizator MA PIERWSZEŃSTWO w wydawaniu dyspozycji.
    Dyspozycje Dyrektora nie sprawiają, że nie mam słuchać kierownika.

    > dałem ci prosty przykład z policjantem i światłami, do ciebie należy
    > tylko zastosowanie tego samego do sygnalizatora świetlnego

    Kiedy właśnie to nie to samo, a dałem na to przykład, ale go zignorowałeś.

    > jeśli masz racje, jeśli mamy stosować się jednocześnie do znaków i
    > świateł, to po co taki zapis?

    A to, że zapis jest bublem prawnym....
    A to, że być może ustawodawca chciał powiedzieć to, co ty....

    Ja nie twierdzę, że nie powinno być tak, jak chcesz.
    Ja nie twierdzę, że ustawodawca nie chciał powiedzieć tak, jak ty chcesz.

    Ja twierdzę, że ni wuja nie idzie tego wyciągnąć na 100% z zapisów PoRD.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek