  • Data: 2011-04-28 09:33:25
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:ipbahl$mj7$...@n...onet.pl...

    > Nie, bo wtedy PIERWSZEŃSTWO dyspozycji świateł (Kierownik) nie
    > rozwiązuje konfliktu, więc zapytamy zastępcę kierownika:

    ale nie ma żadnego konfliktu, bo jaki możesz mieć konflikt na skrzyżowaniu
    ze światłami ale bez znaków

    > Nic mi nie blokuje. Rozumiem obydwa zapisy.

    no chyba jednak nie, skoro zamierzasz słuchać się policjanta ignorując
    wszelkie znaki i sygnały świetlne, a przy identycznym zapisie dotyczącym
    świateł i znaków pierwszeństwa, chcesz stosować się do obu jednocześnie,
    zamiast te drugie (znaki) zignorować