    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Date: Wed, 20 Apr 2011 14:04:00 +0200

    W dniu 20.04.2011 12:11, Paweł pisze:

    > Jak widzisz znak A1 lub A2 to też dajesz migacz? Przecież prosto nie
    > jedziesz.

    Ale nie wykonujesz zmiany kierunku. Tu jednak wykonujesz. Sygnalizowanie
    skrętu, ma się nijak do przebiegu drogi z pierwszeństwem przejazdu. Jak
    byś wtedy sygnalizował jazdę na wprost, skoro chcesz jazdę w lewo
    pozostawić bez sygnalizacji?

    A skąd inni uczestnicy ruchu mają wiedzieć, czy znajdujesz się na drodze
    z pierwszeństwem i se nie sygnalizujesz lewoskrętu czy nie znajdujesz
    się na drodze z pierwszeństwem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek