  • Data: 2011-04-20 13:07:01
    Temat: Re: Pierwsze?stwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4daed7a5$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

    > A tak wogole to logika nakazuje zeby swiatlo zielone mial tez pojazd C, a
    > nie - jak w tekscie napisano - pojazd B. Swiatlo zielone zapalalo by sie
    > dla drogi z pierwszenstwenm przejazdu wtedy..

    Dziekuje bardzo, gdyby dopuscili sygnalizacje zwykle, nie kierunkowe, gdzie
    ruch by byl otwarty dla drog wzgledem siebie bocznych, to chyba schowalbym
    prawo jazdy bardzo gleboko.
    Zwykle swiatla maja sens tylko gdy sa zainstalowane wahadlowo (czyli przy
    skrzyzowaniu x otwarty ruch tylko z jednej jezdni) albo "na wprost".

    W opisywanym przez Ciebie przypadku sens maialby tylko sygnalizacja
    kierunkowa - mialbym pewnosc, ze gdy jade w kierunku wskazanym strzalka, to
    na pewno tor mojej jazdy nie jest kolizyjny z zadnym innym otwartym
    jednoczesnie kierunkiem.
    W innuym przypadku kierowac "z lewej strony" chcacy jechac na wprost i majac
    zielone swiatlo skasuje sie z tym ktory tez chce jechac na wprost
    prostopadle do niego (lub inne konfiguracje).

    Pozdrawiam
    SDD