  • Data: 2023-09-05 03:16:14
    Temat: Re: Piatek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-09-04, RadosławF <r...@o...pl> wrote:

    > Robert już na to kiedyś odpowiedział, starsi koledzy z SB/UB.
    > Bo to oni uczyli nowych policjantów zawodu.
    > Robią to dalej?

    Chyba już wspomniałem, mam gdzieś taką książeczke wydaną jeszcze w prl,
    cos w stylu zabawnych wycinków prasowych. Jedna z opowiesci dotyczyła
    obyczajów milicjantów i ich sposobu na tzw. pijaków. Zamiast do izby
    wytrzeźwień, wywozili ich kilka kilometrów za miasto aby sobie mogli w
    drodze do domu wytrzeźwieć. OIDP traktowane to było jako cnota i
    czynność bardzo pozyteczna bo nie narażała wspomnianych pijaków na
    koszty izby.

    --
    Marcin