  • Data: 2020-03-18 07:26:06
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Mar 2020 00:10:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie dopatrzyłem, ale masz rację. Jest to o tyle dziwne, że skoro droga
    > dla rowrów zaczyna się w miejscu ustawienia znaku widzianego od tyłu, to
    > należałoby się spodziewać, że kończy się mniej więcej w tym samym
    > miejscu a znaku nie ma.

    No coz, rowerzystom jadacym droga samochodowa i skrecajacym w te DDR
    tez sie przyda informacja, ze to DDR, ale istotnie pozostawili nas w
    niepewnosci - zapomnieli namalowac P-11 po remoncie, czy intencja
    znakodawcy bylo zakonczenie DDR i brak przejazdu.
    A moze uwaza, ze skoro nie zrobil przejazdu, to DDR sie naturalnie
    zakonczyla, i zadnego znaku nie trzeba :-)

    > Moim zdaniem w ogóle znaków jest za dużo i należałoby to wariactwo po
    > prostu ukrócić. Ale to akurat nie tylko do DDR się tyczy, a tak ogólnie.

    Tylko jak? Zobacz - prosty przejazd, i jak go prawidlowo oznakowac,
    zeby wypadkow nie bylo ?
    Swiatla na przycisk zrobic :-)

    J.