  • Data: 2003-04-23 06:29:35
    Temat: Re: Perturbacje telekomunikacyjne
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Abonament naliczono mi na pewno za miesiące,w których już nie działają ani
    > przychodzące ani wychodzące połączenia co dokładnie sprawdziłem!

    imho, jesli nie rozwiazales umowy z operatorem, to nie widze powodu, dla
    ktorego mialbys nie placic abonamentu
    poza tym, zdaje sie, ze - rowniez na podstawie zawartej z operatorem umowy -
    numer caly czas jest "przypisany" do ciebie, a jedynie wszelkie uslugi na tym
    numerze sa zablokowane w wyniku zaleglosci finansowych

    jesli sie myle - prosze wyprowadzic mnie z bledu ;)

    pozdrawiam
    d.