  • Data: 2010-05-06 08:32:43
    Temat: Re: Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy
    Od: CUT <C...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-06 09:03, $tipa pisze:
    > Żona ma działalność - prywatną praktykę lekarską. W jaki sposób
    > sporządzić dla mnie pełnomocnictwo do wszelkich czynności
    > formalno-prawnych związanych z tą działalnością? Czy wystarczy jej
    > oświadczenie z pieczątką, czy też trzeba to notarialnie?
    >
    > $tipa

    Nie wszędzie takie upoważnienia honorują. Z notarialnym pełnomocnictwem
    bez problemów załatwiam sprawy urzędowe, ubezpieczeniowe i
    informatyczno-telekomunikacyjne. Natomiast spore problemy robią
    instytucje finansowe. (Banki, firmy Leasingowe). Prawdę mówiąc nie
    pamiętam, aby udało się zawrzeć jakąkolwiek umowę leasingową na takie
    pełnomocnictwo.