  • Data: 2007-06-26 11:14:44
    Temat: Re: Pe nomocnictwo a nielegalny pobyt za granica
    Od: Sevi <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Cze, 10:26, "MT" <s...@d...pl> wrote:
    > Jesli sad bedzie chcial to znajdzie na to sposob zeby sprawdzic czy to twoj
    > podpis.

    Dzieki za dotychczasowe info,

    wlasnie dzwonilem do notariusza i poinfomrowal mnie, ze w prawie
    polskim nie ma pelnomocnictwa ogolnego, tylko musze wpisac dokladne
    czynnosci do ktorych reprezetnowania chce dac pelnomocnictwo.

    Tyle, ze ja nie jestem w stanie rzewidziec dzisiaj na 100% co
    dokladnie trzeba bedzie zrobic, bo sprawa ma jescze dluga przyszlosc:
    reprezentowanie w sadzie, w ksiegach wieczystych, przy zniesieniu
    wspolwlasnosci, przed Urzedem Miejskim przy wniosku takim i siakim,
    wrrrr, jak to przewidziec?

    Pozdro,