  • Data: 2006-10-23 15:33:19
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "VoyteG" <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a V...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > poniewaz nie odpowiedziałes na pytania zadane w poscie:
    Nie siedze caly czas w inecie, wiec gdy jestem to staram sie odpowiadac

    Majac licznik samochodowy mozna ustalic predkosc, w dobrej wierze.
    Zdarzaja sie odchylenia od norm, ale przyjmijmy ze wynosza one kilka
    procent.
    Wyprzedzanie pojazdu jadacego z podobna predkoscia trwa zatem wiele
    metrow, zas jadacego duzo wolniej zdecydowanie szybciej; w dobrej
    wierze mozna to empirycznie ocenic.

    > nie moga bo maja tachografy, a jednak dochodzi do wyprzedzania jednego TIRa
    > przez drugi bardzo czesto?
    Dyskusja prowadzona jest o ustalenie, ze ktos jedzie maksymalna
    dozwolona predkoscia.
    Tego dotyczy watek, a nie kwestii jak miarodajnie ustalic predkosc
    samochodu uwzgledniajac rozne czynniki. Tu zakladamy, stala jaka jest
    predkosc

    VoyteG