  • Data: 2006-10-23 15:22:13
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "VoyteG" <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):
    > Dnia 20 Oct 2006 08:45:40 -0700, VoyteG napisał(a):

    > Nie - obie osoby postępują niezgodnie z prawem. A że ukarana została
    > tylko jedna - tak, to jest niesprawiedliwe.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry
    Jesli mozna to rozlozmy to na czynniki...
    Osoba jadaca maksymalna dozwolona predkoscia, jesli lamie prawo, to
    tylko przy wtedy, gdy pojazd chcacy ja wyprzedzic przekroczyl dozwolona
    predkosc. Inaczej nie wyprzedzi.
    Zatem jesli pojazd drugi jedzie wolniej niz predkosc dozwolona (nie
    wyprzedzi) to z natury rzeczy pojazd pierwszy nie blokuje ruchu.
    W wyniku tego ewentualne wykroczenie niezgodne z prawem dotyczy pojazdu
    pierwszego w nastepstwie zlamania prawa przez pojazd drugi.
    Czy zatem jesli jedno przestepstwo jest warunkiem niezbednym do
    zaistnienia drugiego, to czy dochodzi do przestepstwa blokowania?

    VoyteG