  • Data: 2006-10-21 10:18:06
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 18:17:59 +0200, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Tego ze Policja nie zatrzymuje za przekroczenie predkosci do 10km/h tez
    > nie ma w przepisach, albo ze fotoradary sa wyskalowane tez powyzej
    > 10km/h przekroczenia dozwolonej predkosci, tez nie ma w kodeksie, a
    > faktycznie tak jest.
    > Co prawda co do pierwszego, to zawsze sie trafi ktos kto bedzie z cala
    > surowoscia karal przekroczenie o 1/2 km/h.
    >
    > Tak samo jest z wyprzedzaniem.

    No tak - ale podejrzewam że ta praktyka wynika po prostu z tego,
    że prędkość pokazywana w samochodzie i prędkość mierzona nie są
    podane dokładnie. Więc byłoby za dużo wątpliwości - a jak ktoś
    przekroczy o 20km/h to już nie będzie gadania "krzywo na licznik
    popatrzyłem"...
    Z drugiej strony wyprzedzanie ciężarówki z 10km/h większą prędkością
    trochę trwa i ja zazwyczaj wolę się zrelaksować i pojechać za kimś
    niż go wyprzedzać (ale mnie to nie denerwuje jak ktoś jedzie przede
    mną) ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry