  • Data: 2006-06-03 09:56:32
    Temat: Re: Parkowanie w niedozwolonym miejscu- cel służbowy
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 22:08:07 +0200, PYTON napisał(a):

    > Dokładnie tak jest, na podstawie zgłoszenia mam prawo wejść na teren
    > prywatny, [...] Nie pamiętam dokładnie ustawy która to reguluje ale juto
    > jak będę w pracy to ją sprawdzę.
    ?!
    Co Ty powiadasz? Nie znasz (nawet w ogólnym zarysie, co do działu,
    artylułu) _podstawy prawnej_ swojego działania, swojego zawodu?!
    Łomatko! Policmajster, który oprócz "ustawa o policji" nie ma zielonego
    pojęcia co, i czy cokolwiek, uprawnia go fdo grzebania w kieszeniach
    obywatela, Urzędas, który "musi mieć na obowiązującym" druku, ale już ską
    obowiązek tego druku wynika nie wie, dozorca mający się za agenta
    ochrony...

    --
    pozdro
    poreba