  • Data: 2006-06-03 14:08:43
    Temat: Re: Parkowanie w niedozwolonym miejscu- cel służbowy
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie tak jest, na podstawie zgłoszenia mam prawo wejść na teren
    > prywatny, oczywiście wcześniej informując właściciela, bywają przypadki
    > awantur, głównie przy podziałach gruntów na wioskach, gdzie rolnik wie że
    > straci część pola i na siłę wywala geodetów, wówczas tel. po policje i
    > sprawa się rozwiązuje. Nie pamiętam dokładnie ustawy która to reguluje ale
    > juto jak będę w pracy to ją sprawdzę.

    To przyjedź mierzyć z tym świstkiem na moją działkę. Wylecisz ty i ta twoja
    wezwana policja i jeszcze psem poszczuje. Jedynie podczas np. sądowego
    wyznaczenia granicy (geodeta z odpowiednimi uprawnieniami) geodeta decyzją
    sądu może wejść na działkę niezależnie od tego czy się to podoba
    właścisielowi czy nie. Inaczej fora ze dwora.