  • Data: 2006-06-03 15:34:30
    Temat: Re: Parkowanie w niedozwolonym miejscu- cel służbowy
    Od: "PYTON" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To przyjedź mierzyć z tym świstkiem na moją działkę. Wylecisz ty i ta
    > twoja wezwana policja i jeszcze psem poszczuje. Jedynie podczas np.
    > sądowego wyznaczenia granicy (geodeta z odpowiednimi uprawnieniami)
    > geodeta decyzją sądu może wejść na działkę niezależnie od tego czy się to
    > podoba właścisielowi czy nie. Inaczej fora ze dwora.

    A no widzisz mam uprawnienia i między innymi na podziały działek i
    wyznaczanie granic, nie chce mi się ci tu rozpisywać na temat prawa
    geodezyjnego bo skoro zabierasz głos w sprawie to widocznie jesteś świadomy
    tego co piszesz, szkoda że nie do kończa doinformowany, na szczęście
    większość ludzi ma zupełnie normalne podejście do innych ludzi ( w tym
    wypadku geodetów) ale po Twojej wypowiedzi widzę że nie wszyscy.