  • Data: 2006-06-02 19:45:37
    Temat: Re: Parkowanie w niedozwolonym miejscu- cel służbowy
    Od: "PYTON" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym, jeśli jesteś geodetą, to trudno jest mi uwierzyć, że nagle
    > budzisz się rano i postanawiasz, że w tym miejscu bedziesz wykonywał
    > pomiary. Zazwyczaj wiesz z wystarczająco dużym wyprzedzeniem gdzie i co
    > będziesz mierzyć i na pewno zdąrzysz uzyskać takowe zezwolenie.

    No tak wiem o tym wcześniej, ale np jeśli chce wejść na prywatną posesje
    wystarczy mi zgłoszenie roboty w ośrodku geodezyjnym i jest to dokument
    pozwalający mi nie łamiąc prawa wchodzić po terenach prywatnych wiec na
    logikę jeśli postawie auto w miejscu niedozwolonym to też zgłoszenie powinno
    wystarczyć, lub być traktowane jako zezwolenie.