  • Data: 2004-03-15 20:11:17
    Temat: Re: Parkowanie na trawie
    Od: "Ajgor" <N...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" napisał w wiadomości

    > Trzeba ci wiedzieć, że w drugim przypadku SM nie posiada uprawnień do
    > zatrzymywania i "wlepiania". Natomisat TY jako obywatel powinieneś
    > powiadomić Policję - zrobiłeś to ?

    Jak to nie posiada? Podobno juz posiada od kilku miesiecy.
    Nie zawiadomilem bo po co? Zeby uslyszec, ze "Paanie kochany. A co ja moge?
    Przeciez mu w tylek nie wleje, bo mnie z roboty wyleja". To nie moj wymysl,
    tylko autentyczne slowa policjanta, ktoremu przyprowadzilem gowniarza, ktory
    kilka minut wczesniej rzucal kamieniami w mojego tescia i wyzywal go od....
    najgorszych.