  • Data: 2008-08-05 07:43:13
    Temat: Re: Parking prywatny/publiczny?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 00:20
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g77vgh$qd0$2@inews.gazeta.pl>):

    > Ochroniarz powinien móc dowieść, że to prywatny teren. Skoro go nie
    > oznakowano i nie ogrodzono, no to teoretycznie mogłeś oczekiwać co
    > najmniej przyniesienia mapki geodezyjnej - a ponieważ nie masz obowiązku
    > znać się na tym, to i doprowadzenia geodety.

    Moment, przecie ogrodzonych działek jest w Polsce znikoma liczba. Czy to
    oznacza, że każdy się może np. szwendać po moim polu truskawek? Skoro jest
    informacja, że teren prywatny, to chyba właziciel powinien udowodnić, że
    włazi zgodnie z prawem.

    > Potem wezwanie do
    > zaprzestania naruszania własności, pozew, wyrok, uprawomocnienie się
    > wyroku i komornik z lawetą. Tak więc teoretycznie oczywiście ta laweta by
    > się nawet i udała, tyle, że musiał byś tam odpowiednio długo parkować - na
    > biedę kilka miesięcy :-) W praktyce czasem nie warto się kopać z koniem.

    Ale jakim koniem? Udup wjechał na prywatny teren, bruździ właścicielowi.
    Właściciel grzecznie informuje, że teren prywatny, a ty mówisz, że to koń i
    że se tak można rozjeżdżać prywatny teren? Jak se urządzą parking na twoich
    truskawkach, to też nic nie możesz zrobić, bo będą jeździli tam krótko?

    Czemu ogrodzenie jest lepsze od informacji ,,teren prywatny''?

    --
    Tristan