    Subject: Re: Parking pod marketem
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e65e7be$1$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e66a5a1$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e678c2e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 10 Mar 2020 20:23:23 +0100

    W dniu 10.03.2020 o 13:46, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ale ten parking jest QRWA MAĆ bezpłatny dla klientów robiących zakupy!!!

    Ale jak mam do wyboru darmowy parking i darmowy pod jakimś warunkiem, to
    bezpieczniej wybrać ten darmowy.

    > U mnie pod kodeksowym białym P na niebieskim znaku niżej pod znakiem
    > jest tabliczka "postój bezpłatny do 1,5h".
    > Płacę karta więc mam potwierdzenie w wyciągach jakby co, a czasem fakturę.
    > Nie dyskutujemy w tym wątku o słoikach robiących w bida-korpo trzy
    > przecznice dalej.

    Toteż napisałem "czasem". Uwarunkowań jest więcej i trzeba to zbadać.
    Akurat paragon jest najmniejszym problemem. Prawidłowość oznakowania,
    brak kary przykładowo. Ponieważ nie chce mi sie analizować stanu
    prawnego, więc jeśli mogę, to unikam takich pułapek. Życia szkoda na bzdury.

    --
    Robert Tomasik