  • Data: 2008-11-23 17:47:07
    Temat: Re: Park kulturowy - koszmar prawny!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2928.000000b3.49298816@newsgate.onet.pl...

    > Czy WKZ może w swoich działaniach powoływać na zapis uchwały gminy
    > nakazujący
    > uzgadnianie "wszelkich prac wpływających na stan i wygląd krajobrazu" na
    > terenie parku kulturowego dla którego nie ma miejscowego planu
    > zagospodarowania przestrzennego ani nawet planu ochrony parku?

    Jest to najprawdopodobniej - bo nie analizowałem tego - tzw. prawo
    miejscowe. Trzeba by było zobaczyć, na jakie podstawy prawne powołano się w
    samej uchwale gminy. Masz gdzieś link do jej treści (wiem, że można
    znaleźć, ale skoro się tym pasjonujesz, to zakładam, że Ci to szybciej
    pójdzie i nie będzie kłopotu, jeśli jest więcej zbliżonych uchwał)