  • Data: 2010-09-28 08:21:27
    Temat: Re: Paranoja
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ca09b18$1@news.home.net.pl...

    > Zależy co masz na myśli przez "współczesna". Jeśli tandetne jednorazówki
    > - zgoda. Ale to wynik głupoty i pazerności ludzi.

    Czyli wracamy do kasy... cos napomknoles przedtem o zebractwu... a tu
    prosze, kasa decyduje o wszystkim!
    Sam do tego doszedles. Tylko dla ciebie jest do przyjecia, ze duzy koncenr
    truje srodowisko masowo, bo go stac truc ale jak ktos pali opny to zebrak...

    > Twierdząc, że _każda_ nowoczesna technologia jest wroga środowisku
    > naturalnemu - bredzisz.

    Wiec pokaz mi ktora jest czysta dla srodowiska?
    A ja udowodnie ci, ze nie jest i tylko odpowiednio normy uchylane przez
    czlowieka dla pieniedzy zacieraja ci obraz realnej zeczywistosci.

    > Wręcz przeciwnie. To twoje podejście.

    Odnioslem inne wrazenie, ja tam dobrze wiem jak produkuje sie opny czy inne
    "ekologiczne" zabawki.
    Dlatego twierdze, ze spalenie jednej czy 10 opon to pryszcz na dupie komara
    w poruwaniu z jedna mala fabryka opon z zalozonymi jak to mowisz filtrami...
    Udowdonic?

    > Pomijając taki detal, że nie jadam mięsa - bredzisz.

    To chyba wlasnie widac, wiec moze zacznij dla wsanego zdrowia psychicznego
    bo zaczynasz gadac ja poparzona roslina.
    Raz samochod jest dla ciebie ekologia drugi raz juz truje srodowisko, jak ty
    jedziesz to jest ekologicznie jak inni jada to truja...

    > Jesteś zatem ślepy i głuchy. Selektywnie.

    Wiec pokaz, daj jakies linki no?

    > I generalnie: *plonk*
    >
    > Jesteś małym, tępym, parszywym szczylkiem, śmieciem wymagającym
    > utylizacji - i tak zostaniesz potraktowany.

    Y=To masz jedynie do powiedzenia? Jak zaczynaja sie argumenty to u ciebie
    zaczynaja sie wyzwiska?
    No w zasadzie to czego sie mialem spodziewac...
    Do takich jak ty zadne argumenty nie trafia. Jestes slpecem a do tego glupim
    bo nadal nim chcesz byc...