  • Data: 2009-09-04 19:30:40
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > "Nie wiem Wysoki Sądzie, nie potrafię ani potwierdzić ani zaprzeczyć.
    > Nie mogę znaleźć tej rolki kontrolnej z kasy fiskalnej, gdzieś się
    > zawieruszyła."

    w tej chwili kupujacy juz zaczyna pisac pismo do Us.
    A sad pyta w miedzyczsie - hmm, skoro nie był pan w stanie sprawdzic, ze
    takiego paragonu pan nie wydał, a jednoczesnie zgadza sie pan ze paragon w
    formie jest zgodny z wydawanymi przez pana dokumentami - na jakiej
    podstawie odrzucił Pan wniosek kupujacego. Bo kupujacy przedstawił
    dokument, fakty a pan potrafi powiedziec: nie wiem.

    > Może być, dlatego napisałem "jeśli nie masz nic".
    > Ale folderu na pewno nie przechowuje, gdyż jest on dużo większy
    > od paragonu ;)

    hmm, no oczywiscie w formie elektronicznej...

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare