  • Data: 2009-09-05 05:20:56
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > ROTFL
    > To juz nawet ulotka ma dla ciebie w oryginale wieksza wartosc niz
    > jej skan?

    Oczywiście! Wszystko w oryginale ma większą wartość niż kopia.
    Jeżeli jest to ulotka wydrukowana techniką offsetową na papierze
    którego normalnie nie ma w sklepach papierniczych itd. to jest
    prawdopodobne, że jest to druk wielkonakładowy, prawdopodobnie
    wydany przez gwaranta a nie fałszywka wyprodukowana jednostkowo
    przez klienta chcącego wyłudzić świadczenie.