eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParagon a prawo reklamacji › Re: Paragon a prawo reklamacji
  • Data: 2009-09-05 06:19:55
    Temat: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    >>> Zakup niepoważny to taki gdy w przypadku wtopy mogę machnąć ręką
    >>> na stratę. Bawić się w odsyłanie towaru, walkę o swoje itd.
    >>> zwyczajnie by mi się nie chciało.
    >>>
    >> Juz ktorys raz piszesz, ze czegos ci sie nie chce.
    >> Rozumiem zatem, ze powazne zakupy robisz w sklepie? Dziwie ci sie,
    >> mi sie
    >> nie chce...
    >
    > W sklepie mogę towar obejrzeć, wypróbować, porównać.
    > Dostaję go od ręki, wiem komu płacę itd.
    > Moim zdaniem to bardzo zmniejsza ryzyko,
    > nie zgadzasz się z tym?
    >
    zalezy co kupuje - np. ciuchy jak najbardziej.
    Ale wiekszosc rzeczy - nie. Jakie ma znaczenie, czy np. obejrzysz,
    ogladniesz, pomacasz telewizor, komputer itp.
    A wybrobowc mozesz rowniez kupujac na odleglosc - ba, mozesz to zrobic
    zdecydowanie bardziej komfortowo.


    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1