  • Data: 2008-10-23 09:29:53
    Temat: Re: Papierosy, balkon i kwestia polska
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23 Oct 2008 10:59:25 +0200, januszek napisał(a):

    > Bierne palenie szkodzi bardziej. Palacze to nie terrorysci - to sa
    > chorzy ludzie, uzaleznieni przez palenie...

    W sumie to bym nie generalizowal. Ale jak nazwac czlowieka, ktory swiadomie
    pozbawia zdrowia osob w swoim otoczeniu? Jaka to roznica czy rozpyla wlokna
    asbestowe, czy "puszcza dymka"?

    Oczywiscie, nie mam nic przeciwko paleniu "na osobnosci", gdzie nikomu to
    przeszkadzac nie bedzie - jego zdrowie.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik