  • Data: 2006-01-11 16:51:52
    Temat: Re: Panstwo prawa. Tym razem niepoprawnosc religijna
    Od: "PaPi" <a...@b...ccc> szukaj wiadomości tego autora

    > pytales sie czym jest obraza uczuc religijnych, masz powyzej, jest nia,
    > zniewazenie publiczne
    > przedmiotu czci religijnej lub miejsca do publicznego wykonywania obrzedow
    > religijnych.

    Ja sie pytalem co to jest obraza "UCZUC RELIGIJNYCH" a nie co grozi za nia.
    Gdzie art.196 definiuje czym roznia sie przedmioty kultu religijnego od
    "normalnych" przedmiotow czy miejsca kultu religijnego od miejsc jakie
    obrazac mozna oraz najwazniejsze - co oznacza RELIGIA w prawie ?
    Tylko poprzez definicje "religii" mozna okreslac cos przymiotnikiem
    pochodzacym od tego rzeczownika.

    Podalem przyklad calkowicie nie teoretyczny, jakim jest obraza uczuc
    religijnych hinduistow poprzez legalne zabijanie krow w rzezniach.

    PaPi