  • 1. Data: 2006-01-11 13:02:42
    Temat: Panstwo prawa. Tym razem niepoprawnosc religijna
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    I niech mi nikt nie mowi ze Garodocki nie jest kutasem.

    11.01.06 Nr 9

    RZECZPOSPOLITA

    KRAJ

    KRÓTKO

    Grzywna za obrazę uczuć

    Bielski Sąd Rejonowy ukarał grzywną 2 tys. zł dziennikarza z Wadowic
    Edwarda W. za obrażenie w 1998 r. uczuć religijnych. W dwutygodniku "Nad
    Skawą" dziennikarz, opisując uroczystości Bożego Ciała, nazwał je
    wydarzeniem artystycznym. Porównał wizerunek Chrystusa na jednym z
    ołtarzy do "przestępcy, któremu w okresie inkwizycji poprzez zastosowane
    tortury zmiażdżono przyrodzenie i z bólu wylazły mu na wierzch gały".
    Sprawę zgłosiło do prokuratury 124 wadowiczan. W 1999 r. sąd nakazał
    Edwardowi W. wpłacić 500 zł na rzecz skarbu państwa. Dziennikarz odwołał
    się i sprawa trafiła ponownie na wokandę.
    pap

  • 2. Data: 2006-01-11 13:09:47
    Od: MQ <q...@o...pl>

    newsfeed wrote:

> [...]
    > Edwardowi W. wpłacić 500 zł na rzecz skarbu państwa. Dziennikarz odwołał
    > się i sprawa trafiła ponownie na wokandę.
    No niestety, żyjemy w takim chorym państwie! Ja uważam, że chyba musimy to
    wszystko ignorowac, bo takie rzeczy przeważnie pisze się dla rozgłosu!

  • 3. Data: 2006-01-11 13:19:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >I niech mi nikt nie mowi ze Garodocki nie jest kutasem.

    a co ma Garodcki do tegoto raz? a dwa to byla obraza uczuc religijnych, nie
    wiem czego sie pienisz

  • 4. Data: 2006-01-11 13:26:41
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    MQ wrote:

    > No niestety, żyjemy w takim chorym państwie! Ja uważam, że chyba musimy to
    > wszystko ignorowac, bo takie rzeczy przeważnie pisze się dla rozgłosu!

    Ignorowac co? Kurwe Gardockiego? Czy "wyroki"?

  • 5. Data: 2006-01-11 13:30:16
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    Przemek R... wrote:

    > a co ma Garodcki do tegoto raz?

    Niech pomysle. Co ma prezes SN do zgodnosci z prawem bredni podleglych
    mu pracownikow. Czyta "niezawislosc' dotyczy tez dzialanosci kryminalnej?

    Hmm.

    > a dwa to byla obraza uczuc religijnych, nie
    > wiem czego sie pienisz

    Nie. Zniewazenie przedmiotu czci religijnej. Czyzby siusior Jezusa byl
    obiektem kultu katolikow?

  • 6. Data: 2006-01-11 13:51:00
    Od: "PaPi" <a...@b...ccc>

    >a dwa to byla obraza uczuc religijnych, nie wiem czego sie pienisz

    A co to jest obraza uczuc religijnych i czym sie ona rozni od cenzury ?

    Jesli bylbym wyznawca religii, w jakiej za swiete uznaje sie krowy, to
    powinienem domagac sie by pozamykano rzeznie jako zaklady obrazajace moje
    uczucia religijne ?

    PaPi

  • 7. Data: 2006-01-11 13:58:02
    Od: "zbig" <z...@g...pl>

    Użytkownik "PaPi" <a...@b...ccc> napisał w wiadomości
    > powinienem domagac sie by pozamykano rzeznie jako zaklady obrazajace moje
    > uczucia religijne ?
    >
    > PaPi

    zawsze dziwiło mnie dlaczego uczucia religijne i ich obrażanie ciesza się
    takim zainteresowaniem wymiaru sprawiedliwosci.

    A jeśli ktos obrazi moje uczucia do Zosi K. z naprzeciwka, albo moje uczucia
    kibicowskie wobe,c dajmy na to, Wisły Kraków, czemu sie prawo za mna nie
    ujmie?

  • 8. Data: 2006-01-11 14:02:03
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    PaPi wrote:

> [...]
    >
    > Jesli bylbym wyznawca religii, w jakiej za swiete uznaje sie krowy, to
    > powinienem domagac sie by pozamykano rzeznie jako zaklady obrazajace moje

    Pewnie wkrotce te sprawy przejmie zajmi CBA?

  • 9. Data: 2006-01-11 14:06:10
    Od: rAzor <g...@d...org>

    Użytkownik zbig napisał:

> [...]
    > kibicowskie wobe,c dajmy na to, Wisły Kraków, czemu sie prawo za mna nie

    Bo jedno i drugie to milicyjne kwy?
    --
    rAzor
    _______________________

  • 10. Data: 2006-01-11 14:08:59
    Od: rAzor <g...@d...org>

    Użytkownik PaPi napisał:

    > A co to jest obraza uczuc religijnych i czym sie ona rozni od cenzury ?

    A czym się rózni od cenzury obraza ososbista?
    Dlaczego kiedy będę nazywał cię publicznie "tępym, łysym chujem", gotów
    jestes podac mnie do sądu, żeby mi zamknąc pysk?
    --
    rAzor