  • Data: 2006-01-11 18:15:14
    Temat: Re: Panstwo prawa. Tym razem niepoprawnosc religijna
    Od: rAzor <g...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PaPi napisał:

    > Niemozliwe jest zdefiniowanie czegos jako religia ..........

    Robisz z siebie idiotę, prawda?

    > To nie kwestia obrazanego ile obrazajacego.

    Poniekąd fakt - cóż po obrazie skoro ma się do czynienia z kimś, kto
    reaguje jak wiadome zwierzątko na ślinę.

    > "Ludzie" Twojego pokroju nie sa w stanie mnie obrazic :-)
    >
    > PaPi

    Nie dość, ze sobie zaprzeczyłeś, (jeśli nie wiesz w czym, to znak, ze
    nie czytasz postów, które sam wysyłasz) to widze, że coś cie jakby
    ubodło. Nie watpię także, że "ludziom" innego pokroju chętnie jednak
    założyłbyś kaganiec cenzury na gęby.
    --
    rAzor