  • Data: 2006-01-11 15:52:04
    Temat: Re: Panstwo prawa. Tym razem niepoprawnosc religijna
    Od: "PaPi" <a...@b...ccc> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to możliwe - mówimy przeciez o obrazie uczuć religijnych. X jest
    > głęboko wierzący, a Y czyni sobie niewybredne żarty z reliigii X-a.

    Niemozliwe jest zdefiniowanie czegos jako religia z uwagi na to, ze
    przedmiotem kultu religijnego moze byc preaktycznie wszystko.
    Dla hindusa obraza uczuc religijnych moze byc zabijanie krow w rzezni.
    Dla wyznawcy gojizm (czy jakos tak) obraza moze byc wycinanie drzew.
    Dla mnie np. obraza moze byc glupota rydzykoidow.

    Tyle, ze ww. w systemie prawnym nie powinny byc przyczynkami do ferowania
    wyrokow przez sad.

    > Nie ma sprawy - to typowe u ludzi pozbawionych godności.
    > Ze mną nie próbuj, łysa pało. :-P)

    To nie kwestia obrazanego ile obrazajacego.
    "Ludzie" Twojego pokroju nie sa w stanie mnie obrazic :-)

    PaPi