  • Data: 2006-07-23 12:00:58
    Temat: Re: Padłem ofiarą przestępstwa z art. 235 kk.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Roman wrote:
    > Po anonimowym donosie telefonicznym w pokoju hotelowym, w którym byłem
    > zameldowany 3 doby i do którego przyjechałem po 16 godzinach nieobecności,
    > policja znalazła nielegalne materiały. Wiem, kto mi to zrobił, znam motyw,

    Hmmm... Brzmi znajomo ;)

    [ciach]

    > mojej winie. Podano imię i pierwszą literę nazwiska, ale oprócz tego
    > miejsce zamieszkania (miejscowość), zajęcie, ukończoną uczelnię i kilka
    > innych informacji o mnie. Informacje te spowodowały praktycznie rzecz
    > biorąc stuprocentową identyfikowalność, co też się i stało. Zostałem

    Tutaj też... Nie kryj się i podpisuj jak poprzednio!

    PS: a możesz zdradzić, kogo (np. jakąś grupę?) podejrzewasz o podpuchę?
    Bo jeśli okaże się, że (częściowo) żartując trafiłem w tzw. sedno, to
    zaczynam szukać Neo i wyjścia z tego idiotycznego Matrixa...

    PPS: co do Twoich pytań, sam jestem ciekaw...