  • Data: 2006-07-23 18:35:46
    Temat: Re: Padłem ofiarą przestępstwa z art. 235 kk.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman" <n...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:193uayjbc0ku$.hehnvei2gn8r.dlg@40tude.net...

    > Dziękuję. Czy znasz podobne wygrane sprawy?

    W odniesieniu do podania danych osobowych, to akurat nie przypominam sobie. Ale
    w odniesieniu do przekroczenia uprawnień, to od czasu do czasu się to zdarza.
    choćby słynna strzelanina na skrzyżowaniu, gdzie przez pomyłkę postrzelono
    przypadkowego człowieka i zastrzelono innego. Mechanizm prawny dochodzenia
    roszczeń jest analogiczny.